gårdagens shopping med Sara

Bättre bilder har jag däremot från min och Saras shopping igår.
Kom nöjd och glad hem med 4 nya toppar, något jag verkligen behöver. Och som en kul grej köpte jag också lösnaglar.
Självklart är bilder tagna och nu tänkte jag visa dom.




♣ Gult linne- Zara- 59 kronor (ord. pris 79 kronor)
♣ Blå topp- Zara- 129 kronor (ord. pris 199 kronor)
♣ Vitt linne- Gina tricot- 149 kronor
♣ Brun topp- Zara- 129 kronor (ord. pris 199 kronor)
♣ Depend lösnaglar- Kickas- 100 kronor

Det gula linnet tänkte jag mej till ett par svarta eller vita shoprts i sommar, vad tror ni om det? =)

Så var det klart också
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mikkigirl

Jag tänkte snarare en fin cerise färg på shortsen, vad tycker du om det? :)

PÖSS en trogen läsare ! <333333333

2009-01-14 @ 13:43:05
Postat av: issa

Mikkigirl: mycket möjligt det med =)

tack för kommentaren.

Gillar verklien sista raden ;)

Kram på dej

2009-01-14 @ 16:19:43
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0