delta i diskussionen och vinn ett pris



Är hår på killar manligt eller bara jävligt avtändande?
Vart på kroppen är det okej och vart ska pälsen bort?

Skicka en puss och berätta vad du tycker, en av er vinner ett pris.

Är du kille och vill lägga in en kommentar kan du välja på att skriva när det gäller killar eller skicka en puss och berätta hur en tjej ska vaxa för att inte äckla dej

Personligen säger jag att lagom på kronjuvelerna är bäst, len mage och resten är bara manligt =)


Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: guppy

Jag håller me stuumpan.

Lagom är bäst. Dock är det fett hett med killar som rakar sig under armarna

2009-01-13 @ 15:31:56
Postat av: guppy

Jag håller me stuumpan.

Lagom är bäst. Dock är det fett hett med killar som rakar sig under armarna

2009-01-13 @ 15:32:19
Postat av: Anonyma jag

Jag tycker personligen att hår är manligt

p.s älskar din blogg :)

2009-01-13 @ 15:40:53
Postat av: malin

Inget hår under armarna. Magen spelar ingen roll. Men resten är manligt enligt mig.

2009-01-13 @ 15:43:43
URL: http://mmalutten.blogg.se/
Postat av: Linnea

Euw, inger hår någonstans. Det äcklar mig.

Helrakat 110% åavsett om det är kille eller tjej.

Hehe

2009-01-13 @ 16:23:07
Postat av: Sandra

jag tycker att det e gulligt med killar som rakar hela kroppen. Tänk er tjejer en kille med rakhyvel i handen. Tänk er när han sätter upp foten på toaletten precis som vi (vissa av oss) gör när vi rakar benen. Fett gulllligt ju

2009-01-18 @ 15:12:22
Postat av: okänd

rakad där nere helt klart. men lite hår på bröstet skadar aldrig,det är bara manligt å sexigt

2009-01-22 @ 01:05:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0