mitt 2008

Hej
Nu är jag hemma från Estland igen. Det har ju varit nyår igen.. som alla vet, så tänkte göra en för sen sammanfattning av året 2008.

januari: fick jag veta att jag är värd 25500 kronor. I skolan startades en strekorganisation i protest mot arbete i skolan utfört av elerver och i januari 2008 startade jag också kategorin: "vård


februari: Åkte först på en skidresa till Åre, sen fylde min älskade mobil ett år och sen bar det av på nästa skidresa, den här gången till Romme. Då åkte jag tillsammans med Elli. Senare i februari piercade jag näsan.


mars: I mars var jag på en oerhört misslyckad fest i Järna. Mindre misslyckad, rättare sagt: otroligt rolig var musikalen footlose som jag gick på med Elli. Strax efer det gjorde jag och Henning slut.


april: I början av denna fina månad träffade jag Carre och den inte allt för galne Thomas. Några dagar efter det, närmare bestämt 6 dagar efer det, gjorde jag abort. Firade då min 16års- dag på sjukhuset. Lyckligtvis var i alla fall Carre, Elli och presenter till mej där. Bara någon vecka efter aborten blev jag och Carre tillsammans.


maj: I maj hände bara en jävla massa skit. Redan då blev det lite halvt knaggligt med Carre. Det är ju skillnad på att vara kompis med en kille och på att vara tillsammans med honom. Kraven blir ju väldigt annorunda. Jag var också sjuk en hel del och i slutet av maj åkte jag in på häktet i Flemmingsberg i 1.5 dygn, samma dag blev min moppe snodd.


juni: Dags för 9:ans bal och sen var det den bästa skolavslutningen under alla mina år. Ingen var gladare än jag att slippa högstadiet och Vällingbyskolan. Inte långt efter det åkte jag iväg till Spanien för två härliga veckor. Saknade min älskling väldigt mycket dock.


juli: I juli blev jag och Sara plötligt erbjudna jobb mitt i stan. Det var bra betalt och mysig miljö. Dessvärre fick vi sparken innan vi hade hunnit börja jobba. Bad luck, men sånt händer.
Istället åkte jag till Västkusten med min älskling. Dom dagarna var helt underbara. Riktigt varmt och skönt var det.


augusti: Jag vann ett halsband den här månaden. Det är det första jag någonsinn vunnit av allt jag försökt vinna. Har dock tappat bort halsbandet.. =/. Jag startade också kategorin: "novellen" den här härliga månaden i slutet av sommaren. Sen började jag 1:a ring på Thorildsplans skitgymnasium, och i slutet av augusti käkade jag och Sara på tacobar och diskuterade alla mysiga minnen från sommaren.


september: I september var jag med Carre hos tandläkaren. Det var verkligen en upplevelse. Sen var det dags för kärsökamben 2008. Vi förlorade alla kamper. Men vi fick pris för mest otrevlig klassföreståndare, för att det var han som skällt på domarna mest av alla och det var han som skrek och bråkade mest. Good job Sp1a. Sist men inte minst åkte jag och älsklingen den 25 september, på en kryssning till Estland. Helvete vad vi gjorde av med pengar då..


oktober: Jag och Carre gjorde slut, vi blev tillsammans igen, vi gjorde slut och lagom till att vi skulle fira 6 månader den 18:e, blev vi tillsammans igen. Mycket för min skull, eftersom jag inte ville att mitt jävla mönster skulle gå i uppfyllelse.Dock tror jag att det gjorde det i alla fall. 6 månader med Carre var i alla otroligt mysigt.


november: I movember tog det slut med Carre .. igen. För att muntra upp mej själv bokade jag tid för min efterlängtade tatuering. Inte långt efter det blev jag och Carre tillsammans igen. Vi började då på  vårat projekt: pussel. Pusslet jag köpte med mamma för att tänka på något annat när jag mådde som sämst efter allt skit med Carre. Men vi blev tillsammans igen och när jag bakade årets första lussebullar gjorde jag ett lussehjärta, speciellt för honom.


december: i början av december gjorde jag min tatuering, jag och Carre bakade nästa sats med lussebullar och i slutet av december åkte jag ner till Estland för att fira nyår med honom.


Det var mitt år 2008
Kramar

Trackback
RSS 2.0