Lördagens shopping

På lördagen skulle mamma till Stinsen för att kolla på typ presenter till mormor och moster, som fyller år snart.
Hon ville att jag skulle hänga med, men eftersom jag skulle leta fest till kvällen och sen fixa massa saker muttrade jag bara åt det.
Mamma gick ut ett tag och när hon kom tillbaka hade hon en utmärkt plan för att muta mej.
- Såhär gör vi, du kommer med till Stinsen, vi kolla runt, tar en fika som jag sa och så köper jag en topp till dej om du hittar någon du vill ha.
Jag tvekade lite och sen följde jag med.
Efter snart 17 år känner jag ju min mamma, en topp är samma sak som: - ta den också om du vill.
Så blev det också.
Mitt i  allt ringde Carre också, jag tvekade på om jag skulle svara men så gjorde jag det. Plötsligt kändes allt som förr när man snackade med honom, jag skrattade till och med. Men jag vet ju hur det är med det skrattet, det varar bara för stunden sen går det över till tårar.

Vi kollade vidare, shoppade, shoppade och shoppade.
Det här kom jag hem med:



♦ Långt linne - MQ- 149 kronor
♦ Svart topp- MQ- 49 kronor (ord. pris 249 kronor)
♦ Benvärmare- Lindex- 99 kronor
♦ Rosa långt boxarlinne- Gina tricot- 99 kronor
♦ Leggings- Gina tricot- 29 kronor (ord. pris 99 kronor)
♦ Piké- Gina tricot- 99 kronor
♦ Ring- Glitter- 69 kronor


Det blev mest till oss tror jag. Till moster blev det ett presentkort på 500 spänn från MQ, mormors present får vi ta någon annangång =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0