jag kommer alltid älska dej

Ni som läste förra inlägget fattar nog
Det var dags igen.
Den här gången var det jag. Lite får han skylla sej själv när han gör som han gör.
Men jag kan inte sluta tänka på hans ord. Dom som betydde så otroligt mycket för mej att höra.

Jag låg i hans knä och han berättade hur han kände. Jag kramade honom och han sa dom finaste orden man kan säga.
Han menade dom, varenda ord. Det var inget snack om saken, han älskar mej precis lika mycket som jag älskar honom.
Men ändå har luften på något sätt gått ur. Vi vet inte vad vi ska göra. Känslorna bleknar och man tappar varandra mot min vilja. Jag älskar honom och det finns verkligen stunder då jag ångrar att jag inte sa åt honom att det inte var någon idé att försöka mer. Han väckte mina känslor i söndags.
Dom som jag trodde att jag inte hade kvar. Och att sen få sova med honom hela natten, känna hans varma kropp mot min, känna hans armar runt mej och vakna nästa morgon och se honom ligga där. Han låg verkligen där, och ingenting var en dröm. Han såg precis likadan ut som för 7 månader sen när allting var perfekt. Så oerhört söt.
Jag kommer verkligen sakna det här.

Imorgon var det 10 månader sen vi träffades, och trots alla dessa månader minns jag den första kyssen den kvällen så oerhört väl. Alla gnistor.
Det är omöjligt att glömma. Och tanken på att han kommer att säga till en annan att han älskar henne gör otroligt ont. Men antar att det bara är att komma över, glömma och försöka leva.



Vi som hade så mycket planer. Ett år var planerat och alla hjärtans dag var planerat i detalj. Känns så trist att radera alla planer och idéer =(

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0