Lördag kväll

Lördagen var väl helt okej då, även fast det var alla hjärtans dag och jag mer än gärna hade suttit hemma med Carre istället, men men så blev det inte.
Jag börjar bli rätt van vid att inte få så mycket av vad jag vill längre. Jag kan bara säga att om vi hade varit tillsammans på alla hjärtans dag och firat det bara vi två, hade det blivit en av dom bästa dagarna i hela mitt liv.
Men så kul skulle issa tydligen inte få ha.

Istället åkte jag ju och shoppade på mammas bekostnad.
Det var inte helt fel att få umågs med henne lite heller. Faktiskt.
Vi umgås ganska sällan numera så när det väl blir av brukar det faktiskt bli jävligt lyckat.
Carre ringde ju också mitt i allt shoppande så jag var rätt glad resten av dagen.

Sen kom kvällen...
Herregud.. Den nämner jag inte ens =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0