den där killen

Hej
Får väl börja denna hääärligt lördag med att be om ursäkt för lite visat intresse.
Den här veckan har jag mått för dåligt för att ens orka tänka på bloggen. Inte ens skolan har varit viktig för mej.
Ni vet ju, det är ju den där killen. Den där jävla killen som har fastnat i min hjärna och vägrar släppa taget.

Det har gått några dagar och idag känner väl att jag mår lite bättre i alla fall, så trots min härliga baksmälla ska jag göra ett tappert försök att slänga iväg några inlägg för eran skull och för att gottgöra alla sura jävla läsare som pressar som satan.

Kramar då

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0