Tisdag

Ingen outfit idag heller. Eftersom jag kom hem så sent har jag inte orkat fota något. Kanse gör jag det imorgon

Inget mattepluggande blev det nu heller. Jag känner att jag är helt illamående av allt det här. Får se hur det blir i skolan imorgon. Just nu har jag bara lust att gå och göra det där förbaskade provet och sen gå hem igen.

Nu tänkte jag värma på två lussebulla och kolla klart på min film som jag aldrig hann se klart igår



Helt underbart. Bilden är lånad från google. Men jag kan garantera er att mina hemmagjorda bullar ser precis lika goda ut  Det har varit en riktigt lång dag, jag förtjänar två


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: classy

Jo det har du rätt i :D



Okej, jobbigt. Vad pluggar du till?

Här är det bara bra, lite ont i fossingen bara men men :P

Ja han har kommit hem nu lillen, så jäkla mysig :D



Gott me lussebullar :D

2009-12-16 @ 14:34:42
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0