Tisdag morgon

Godmorgon godmorgon

Jag vaknade för ungefär en timme sen efter en lång kväll igår.

Igår jobbade jag först från 07.30- 16.30 och sen kom Carre och hämtade mej från jobbet och sen åkte vi till Karlbergs slott för att äta middag med min familj, två vänner till familjen och min mormor och moster.

6 cider och en halv öl senare åkte jag, mina brorsor och Carre hem.

Trots att jag hatar allt vad familje- och släktträffar heter var det där helt okej  

Vi hörs om ett tag igen när jag har mer att säga


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0