Shopping med Emilia

Hej

Dåligt uppdatering, jag vet det. Men jag har så himla mycket att tänka på just nu.

Igår var jag i alla fall och shoppade lite i Kista med Emilia. En gigantisk New Yorker hade ju öppnat där och ingen är gladare än mej för det. Det tråkiga är att väl att New Yorker är ganska typiskt mej och nu kommer flera ha samma kläder. Egentligen bryr jag mej inte, men jag ser att det inte går att ha ett enda Gina plagg utan att se minst 3 stycken samma dag som har likadana. New Yorker var liksom en shysst flykt. Men men, riktigt kul att den har öppnat i Kista

Tänkte knåpa ihop en photoshopbild så får ni se allt jag köpte

Till min besvikelse var nyöppnade Monki också gigantiskt. Min känsla är väl att det vore roligare om dom kunde ha använt ytan till något bättre. Grattis till er som gillar Monki i alla fall... Som tur var köpte inte Emilia den minst sagt sexiga .. "mössan"

Om en stund kommer bilderna från shoppingen


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0