Shopping från H&M

Innan jag överhuvudtaget yttrar ett enda ord om igår tänkte jag lägga upp shoppingen som jag lovade.





                                 ♣ Skjorta- H&M- 199 kronor
                                 ♣ Leggins- H&M- 79.90 kronor

Bilderna är jävligt slarvigt tagna, jag vet det men men. Huvudsaken är att man ser lite i alla fall.
Skjortan var jag osäker på först, men jag tänkte att det kunde vara kul att variera stilen lite. Ni vet ju hur jag är, jag skiftar som en galning. Eller, jag gjorde det förut. Jag har blivit lite för feg nu. Tillslut vann "alla andra" och nu vågar jag inte använda alla kläder jag egentligen skulle vilja använda. Men men, tänkte att det var dags att testa något nytt igen

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0