Sex på killars villkor



Det var faktiskt länge sen nu!
Det här tipset är dessutom grymt bra

För tjejer:
♥ Vill du minska risken att din kille är otrogen?
♥ Vill du jobba lite på musklerna i benen och lite på konditionen?
♥ Vill du slippa se killen i ögonen. (Det enda du kommer se är det vita, inte mycket att se)?
♥ Men framför allt, vill du få din kille att komma riktigt skönt, riktigt mycket och aldrig glömma en riktigt skön sexupplevelse?

Då är det rätt ställning för er

För killar:
♥ Vill du kunna sitta skönt och bara slappna av?
♥ Föredrar du sexy backs?
♥ Vill du komma som aldrig förr?
♥ Vill du att din tjej ska bränna några extra kallorier?
♥ Men framför allt, vill du för en gång skull slippa göra grov jobbet själv?

Jajamen. Allt du behöver göra är att säga:
- Kom hit gumman..
Sätt henne över dej och sen var det färdigt.
Envisas hon och vill bort och låta dej sköta allt och ha det på gamla vanliga sättet med älskade passionerade missionären kan du alltid starta "ge och ta-argumentationen"...



Känner att det här kanske inte var det bästa och skriva. Nu vet jag precis hur någon kommer att argumentera nästa gång vi ses.. Oh crap.
Jaja vad fan.. ge och ta var det

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss



den där har jag å min kille kört, å den funkade riktigt bra =) nåt att rekommendera till alla! men man får lite träningsvärk xD

2009-12-02 @ 17:02:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0