Omoget beteende

Nej nu ser sängen väldigt lockande ut.

Idag har jag varit väldigt omogen på bloggen. Hoppas ni har överseende med att man har sina dagar. Men fan, Ebba bad om det. Visst att jag inte bryr mej om vad folk tycker om mej och min blogg, såvida dom verkligen inte har något vettigt att säga, men jag anser inte att det där var vettigt, men på något sätt är jag väl gjord så att jag försvarar mej när folk hoppar på mej.

Och precis som alla andra tycker jag att det är jättekul att sitta på min sida av skärmen och garva åt vilka korkade saker personen väljer att säga, och tyvärr är det så man driver på det hela.
Jag hoppas verkligen att jag har en lite mer mogen dag imorgon

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0