Mi lajki

Hej

Ingen outfitbild idag. Jag har världens mensvärk och har inte riktigt orkat bry mej om kläderna idag.

Däremot lovade jag i natt att visa vad jag fick hem på posten för några dagar sen, det ska jag göra. Sen måstej ag verkligen gå och plugga. Jag har mediaprov imorgon och jag har inte ens börjat plugga än. Min lärare sa att man skulle fokusera på några speciella saker och självklart har jag glömt bort vad det var. IG imorgon då? Yes



Äntligen! Jag tror att jag såg dom här söta smyckena för snart ett år sen. Alla vet ju att dom är rätt dyra och då när jag inte hade något jobb tyckte jag inte att det var värt det.
Men jag har aldrig riktigt kunnat glömma allt gulligt som Mi lajki har att erbjuda. Jag ska beställa hem två berlocker till efter jul någongång
För er som tycker att det där är precis lika sockersött som jag:

                                                                    Mi lajki


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: frida

Lugnt, jag säger bara som det är ! :)



Jo, men det är klart att det kan bli utjatat. Menmen.. :)

2009-12-07 @ 16:39:23
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/
Postat av: Paula

usch då mensvärk suger! hoppas du måre bättre snart..



fan vad söt berlock!

2009-12-07 @ 16:43:12
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Emmelist

vad synd hörru! ;/



kommer köra över dina pengar ikväll btw :)

2009-12-07 @ 18:19:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Classy

Haha, ja man kan ju hoppas det i alla fall. Ska operera mig på fredag, så vet inte hur ont jag kommer ha efter. Men på lördagen ska vi ha julfest hemma hos mamma så jag hoppas jag mår bra då i alla fall och slipper starka värktabletter så jag kan inta lite alkohol ;) haha



Precis, bara för att man ska gå in på deras blogg typ :S Sen märker man verkligen vilka som läser ens egen blogg också och vilka som bara är ute efter kommentarer. Trist!



Gud va sött armbandet va! Ge mig!!! Haha :P

Hur mycket kostade det gumman, va de jätte dyrt?



Du har rätt de är precis lika sockersött som du e :D

2009-12-07 @ 19:20:22
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0