Lördag kväll

Nu är jag nyduschad och ren här och just nu sitter jag med ansiktsmask, hårinpackning och hela skiten och sitter och glor på Pirates of the Caribbean- dead man's chest.



Som vanligt, min absoluta favoritinpackning från L'oréal och en ansiktsmask från Lindex. Det är den som miljonärbloggeskan Kissie visade i sin blogg. Den kostar 15 kronor. Helt ärligt kan jag väl säga att den inte är sådär jättebra, men den luktar gott

 



Usch jag hatar "ansiktsmaskbilder" Tänkte köra på en i alla fall



Lyckades få en schysst bild på Jack Sparrow

 

Jaa som ni säkert förstår har jag en lugn och skön kväll för mej själv ikväll


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0