Jobb ikväll

Hej

Jag sitter i skolan och lodar. Haha fan vad jag får mej själv att framstå som en riktig pluggis  Aja varför förstöra denna vackra bild av att jag är ambitiös och har MVG i alla ämnen.. Då andra sidan, hade jag haft MVG i alla ämnen hade jag nog inte suttit här och degat efter skoltid.

The truth is: Jag ska jobba om några timmar.
Ni vet vad det innebär. Dålig uppdatering idag. Sorry

Jag börjar ganska sent imorgon så ska försöka få iväg några inlägg när jag kommer hem, typ runt 23.

Innan jag går och gör något vettigt vill ajg bara säga tack till alla som redan har röstat på mej i tävlingen som jag är med i. Riktigt kul tycker jag  Jag kan kan dock inte riktigt komma fram till om ni röstar på mej för att ni gillar min blogg och mina härliga sexställningar eller om ni vill att jag ska hålla mitt avtal om att försöka fixa en tävling tillsammans med Vivistyle. Haha

Vi får väl se.
Nu ska jag som sagt gå och göra något vettigt innan jag åker till jobbet. Vi hörs senare ikväll och för er som inte har röstat, klicka jätte jätte jättegärna på länken

Jag har nummer 3


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bubba

Kan man få någon slags rabatt på donken om man uppger att man läser din blogg? ;)

2009-12-01 @ 17:08:14
Postat av: Anonym

hahaha :)

allt bra idag ?

2009-12-01 @ 18:04:12
Postat av: Lisa

hahaha :)

allt bra idag ?

2009-12-01 @ 18:04:17
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0