I skolan, as always

Hej
Just nu sitter jag i skolan och har precis gjort ett prov. Vet inte riktigt hur det gick. Känns som att jag bara sitter och skriver massa skit på varje prov nu, bara för att jag inte pluggar och sen går jag dit och tänker:
- Eh det är bara tänka logiskt så klarar man det bra

Skitbra

Nu ska jag sitta här i några timma och ta igen det jag ligger efter med, sen ska jag hem, bädda ner mej i min sköna säng, kanske kolla på en mysig film och SJÄLVKLART kommer DAGENS OUTFT sen

Idag har jag rosett i håret också. Inte alltför typiskt mej kanske. Får se om ni gillar det eller inte sen

Later bitches


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sofie

finns en som ser ut som en hand också :)

2009-12-14 @ 17:05:14
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Sofie

ska bli kul att se hur det ser ut med rosetten :)

2009-12-14 @ 17:40:14
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0