Fredag

Hej
Så var det fredag igen och man är precis lika lycklig som för exakt en vecka sen.

Det blev inget bloggande igår. Som vanligt satt jag kvar i skolan när jag jobbar på kvällen, så jag satt kvar i skolan även igår.
Ni vet ju att det blir riktigt tråkiga inlägg när jag bloggar från skolan så det fick bli sådär istället.

Jag kom i alla fall nyss hem. Jag har shoppat lite. En julklapp, en födelsedagspresent och 4 saker till mej själv  Det kändes rättvist tycker jag.
Jag kan ju bara säga att mitt julklappshandlande går riktigt bra! Min första julklapp är inhandlad. Men jag kanske borde försöka sluta köpa saker till mej själv... Hmmm..

Om jag hinner så lägger jag in bilder på shoppingen. Den är miniliten, men ändå.
Nu ska jag försöka slänga i mej lite käk här, sen ska jag börja göra mej i ordning. Ikväll ska jag nämligen hjälpa till lite på en lokalfest. Närmare bestämt ska jag stå i garderoben och kasta jackor fram och tillbaka på Magasin 15.

Nu ska jag laga någon enkel svensk husmanskost här

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Classy

Här är det bara bra med, men som du så är jag också trött som fan.

Händer ikväll då? :)

2009-12-04 @ 20:47:35
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Classy

Grattis gumman, du blev månadens bitch! :D

2009-12-05 @ 00:00:52
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0