Förlåt

Hej

Förlåt för helt värdelös uppdatering idag. Jag har först och främst varit i skolan hela dagen, efter det åkte jag och hämtade ut mitt paket och köpte en födelsedagspresent till mamma och sen gick jag och Emilia runt och och kollade lite i affärer.

Efter det var det direkt till jobbet. Och nu är jag hemme. Klockan är i och för sej snart 00.00 och jag har väl varit hemma sen 21.30. Det blev ju sånna snöproblem nu- "Snökaos" kallar dom det, galningarna- så mamma fick komma och hämta mej från jobbet.

 

Jag hinner tyvärr inte lägga upp vad som låg i paketet just nu, men jag ska verkligen försöka göra det imorgon. Promise

Nu måste jag skriva vidare på blocken i idrotten, som jag fortfarande inte efter en hel termins tid har lyckats göra. Nu, absolut sista dagen, gör jag dom i alla fall. Great.

 

Kul by the way att vissa av er läsare hälsar på på jobbet ibland  Kul när ni kommer och säger att ni läser min blogg.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emmelist

härligt att du kan skriva så bra och positiva saker om dig själv :D

2009-12-18 @ 00:36:09
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0