Fjortis, vad fan försökte du?

Hej
Mitt internet slutade fungera igår kväll efter att min brorsa hade mixtrat, så kan det gå.

Jag hoppas att ni alla hade en bra julafton igår, min var precis som varje år. En typisk jul med ingelbratt.

Nu är juldagen här och det är plusgrader, härligt. Snön får gärna försvinna för min del, egentligen vet jag ju att en inte kommer göra det men hoppas kan man ju alltid.

Jag tänkte i alla fall börja dagen med att svara på två kommentarer. Jag har gjort det förut men vissa av er har tydligen jävligt svårt att fatta. Fjortisar till exempel, ni är bra tröga ni. Nu ska jag lära er en gång för alla vilka kommentarer jag skiter i fullständigt

 

Svar: Till att börja med, lite info om denna ebba:

Hon är en liten sönderblekt fjortis som inte vet ett skit om livet. Hon har svårigheter med stavning och av hennes blogg att dömma ... eh fan det snackar vi inte ens om.

Man kan väl misstänka att hon har råkat ut för en hemsk sexuell upplevelse, med tanke på sin syn på sex, som är något av det mest normala och mest omtalade i det här landet, förmodligen i resten av världen också men det orkar jag inte spekulera kring. Kort sagt så är sex en jävligt stor grej idag, både på gott och ont. Barnporr, utvik, prostitution, våldtäkter, plastikoperationer o.s.v. o.s.v.

Vad stackars Ebba har råkat ut för, eftersom hon säger att jag är äcklig som knullar, vill säga gör det mest normala man kan göra, vill jag egentligen inte ens veta. Jag tycker bara synd om människor som henne. Tyvärr har ju fjortisar en tendens att vara så jävla korkade i sitt handlande i kampen om uppmärksamhet. Oj vad fördomsfull jag var nu!

För att gå vidare, JAG LÄGGER IN VAD FAN JAG VILL PÅ MIN BLOGG VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN? KLOKA INTE IN DÅ JÄVLA IDIOT. Det är synd om korkade människor alltså! Fr your information, folk LÄSER min blogg.

För det tredje, rykten är ingenting jag bryr mej om. Jag umgås i mognare kretsar där rykten sällan förekommer och om det gör det kommer det antingen fram till mej eller inte. Det jag inte vet lider jag inte av, det jag får reda på ger ett knäckt näsben, så löser vi grejer hej och hå. Men det måste vara jobbigt att vara fjortis och leva i en värld full av skitsnack och lögner.
Damp får du få hur mycket du vill, tror du att jag bryr mej? Helt seriöst, vad är det för fel på dej?

DU får gärna förklara vad du menar med att jag härmar Kissie? Det trodde jag var Dessies jobb..
Tacka fan för att ingen kan bli som hon. Herregud det låter som att hon är din idol eller något.
Ingen kan bli som hon!
Som sagt, tacka fan för det, VEM vill ha en till Kissie. Räcker det inte med den fula polacken med den gigantiska näsan???? Åh vad ond jag känner mej

En sista grej.
Jag tror inte att jag är cool. Jag vet!  Jag är min egen lyckas smed och jag bestämmer själv vem som ska knäcka mej och inte. Jag bestämmer helt över mitt liv och småkex som dej bryr jag mej inte om.

Ebba try again, this was fun



Hoppas att ni andra som är "duktiga" på att skriva elaka kommentarer till folk fattar nu. Haha vilken talang, kul att kunna sånt.

Hörni jag vet att ni är bättre än så, genom att skriva en elak kommentar till någon man inte känner visar man oftast bara hur illa man ser på sej själv.
Gör inte det. Alla ni där ute är vackra människor från början, men ni bestämmer själv vad ni vill göra med den skönheten. Förstör den inte med avundsjuka, skitsnacka, lögner, svek och svartsjuka.
Behåll den vaker genom att göra andra lyckliga för det är så jävla myket mer värt.

Det är så man får det här vackra leendet:



Jag är stolt över att vara jagd

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: hanna

okej, orka inte leta upp bilden ja släppte min kommentar på så skriver här istället ;)

men jaa, som sagt kan inte säga nått annat än att jag håller med dig. för det är fan jäääääävligt sorgligt när man ser dom små tjejerna på stan med. men jag tror att anledningen till att vissa är "fjortisar", är den att de är så sjuuuukt osäkra på sig själva. de vill sticka ut, men samtidigt inte vara sig själv för det skrämmer dom. ärligt var ja själv halvt fjortis för ett tag sen, och det va typ den perioden av mitt liv som ja typ mådde sämst om man kan säga så. nu vet ja vem jag är och jag kan vara mig själv. hoppas dom också kommer dit nån dag! om du vill prata vidare kan du mer än gärna skicka ett mail eller något liknande!:) ha en trevlig kväll! [email protected]

2010-01-01 @ 23:34:14
URL: http://hannastromfors.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0