Ebba needs to fuck..

Till "Ebba"



Testa det här. GALET SKÖNT!
Om det inte får dej att tina kommer inget få dej att göra det! Testa att låta honom strypa dej lite det är jävligt härligt. Plus att du kommer känna en grymt skön känsla när han är klar. Nästan bättre än orgasm 
Du kommer tacka mej en dag. Speciellt när du inser att sex bara är äckligt om det handlar om att sätta på en thailänsk hora eller om den ena parten har aids. Det är väl jävligt avtändande.

Hoppas att du kan njuta av sex en dag, annars kommer du leva ett tragiskt liv. Som sagt, testa Jockey. Du kommer köra en all night long. Du behöver inte berätta det, stuumpan vet att hon precis räddade dej från ett långt tragiskt liv med för tidigt odling av öken

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: hahahaha ebba

eeehhh.....jag bryr mej nt!

om du lägger in ett inlägg om att jag tycker du är skabbig?

och fett äcklig!

suck on that.

2009-12-26 @ 21:45:05
Postat av: Ebba

TÖNT!!!!!!

du är så jävla töntig!

hur gammal äru igentligen?

du ser ut som 70

Postat av: Anonym

jag älskar din blogg!!!!!



så jävla mycket bra tips, du borde ha mer tips för oss singlar, hur man kan tillfredsställa sig själv. alla rörliga bilder gör mig kåt, mums!



2010-01-06 @ 15:06:17

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0