Gårdagens outfit

Hej

Riktigt dålig uppdatering från min sida, jag det.

För det första pluggar och jobbar jag som ett svin just nu och för det andra har det hänt lite skit i min familj som jag helst inte vill prata om. Dessutom är min dator jävligt seg, och det beror förmodligen på allt skit som jag har sparat.

 

Jag tänkte i alla fall bjuda på gårdagens outfit



                                                  ♥ Lackleggins- Gina tricot
                                                  ♥ Långt linne- Gina tricot
                                                       ♥ Skjorta- H&M

                                                    ♥ Amband- Gina tricot

                                                     ♥ Handsmycke- Nikolai
                                                           ♥ Skor- ZOE

                                                         ♥ Väska- Belle

                                                     ♥ Nitskärp- Lindex
                                                    ♥ Örhängen- Åhléns

Lockigt hår gjorde jag också. Dom första timmarna var jag jättsöt  Däremot när jag kom hem såg jag ut som en riktigt trollpacka i håret. Det finns nog flera anledningar till det  


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0