Dagens outfit

Hej

Nu är jag hemma från jobbet, eller jag har varit hemma ett tag faktiskt.

Tänkte slänga upp dagens outfit.



                                        ♥ Lackleggings - Gina tricot
                                                   ♥ Kofta-H&M
                                     ♥ Blått linne (syns inte- Gina tricot
                                                ♥ Stövlar- Din sko
                                               ♥ Örhängen- Åhléns 
                                                    ♥ Väska- Belle

Min lap krånglar verkligen just nu. Att göra det här inlägget tog nästan en timme. Tror att jag går och lägger mej nu istället. 

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Classy

Mysig bild och söt outfit snygging!



Tack gumman! Mjo lite scary är det jue, men det går nog bra tror jag :)



Ja de har verkligen missuppfattat hela konceptet med att blogga, stackars människor säger jag bara! Men det är vell bara fortsätta att låta dom "tro" att de kommer bli so BB, Kissie å alla andra därute...



Okej, hur mycket fick du betala då? Mjo det är svårt att klara sig när man inte jobbar heltid, men man får prioritera å göra det bästa av situationen :) Det har du helt rätt i! Vill man verkligen ha nått ska man banne mig köpa det, annars tänker man bara på det hela tiden :P haha



Ja men visst är han det lillskiten! Gud vad jag längtar tills han flyttar hem hit :D

2009-12-09 @ 05:45:18
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Vladimir

"Bendover" i latexbrallor (Y)

2009-12-09 @ 17:52:24
Postat av: Paula

jobbar mycket?

2009-12-10 @ 07:22:07
URL: http://shefabulous.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0