Vad i helvete vill han?

Klockan börjar närma sej 1.00och det är tidig morgon. Tisdag.
Om två dagar om Carre äntligen hem. Det här har verkligen varit en konstig sommar. Den stora saknaden har gått över till en konstig magkänsla som svagt säger: "är det dags igen?"
Vart är han någonstans.

Mitt hjärta säger ingenting, undrar om jag ens har något..

Varför är han så tyst? Hur mår han? Vad gör han? Vad känner han? och vad vill han?

Jag har inte träffat honom på 2 månader och nu kommer han hem om 2 dagar. Och jag vet inte ens om han kommer vara min kille om 3 dagar.
Varför är han så tyst? Varför är han så in i helvete tyst?

Klockan är 00.56 han kommer hem om 2 dagar. Då får jag svar. Om 3 dagar vet jag om vi är tillsammans.

Om 3 dagar vet jag om tårarna rinner oavbrutet längs mina känder
Om 3 dagar vet jag om mina ögon kommer vara blodsprängda
Om 3 dagar vet jag om jag kommer ligga vaken om nätterna och sakna

Varför säger han inget? Vad gör han?

Klockan är 00.58. Andas

Jag känner inte mitt hjärta slå, jag vet att det slår, men jag känner det inte. Vad slår det för?

Han kommer hem om 2 dagar, vem är han då?

Klockan är 00.59

Vad i helvete vill han? Varför ger han mej den skumma känslan i magen?

Vad tänker han på? Vem tänker han på?

Varför alla dessa frågor?

Klockan är 01.00

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

:( ..

2009-08-05 @ 18:38:01
URL: http://sheheda.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0