Nytt från BikBok

Jag bloggar vidare med nästa shoppingrunda.

Den var faktiskt med mamma. Sist vi umgicks bara vi var på alla hjärtans dag, alltså den 14:e februari. Nu är det augusti!
Så det var väl dags igen.

Lite shopping och sen satte vi oss på en uteservering i gamla stan.
Jag fyndade inte speciellt mycket för vi bestämde oss för att strunta i alla vanliga affärer och försöka hitta något lite mer speciellt. Det brukar löna sej att lyssna på henne. Skulle ni se hennes kläder och skor skulle ni fatta precis vad jag menar!

Så jag följde glatt på, inga fynd tyvärr.
Men på BikBok fyndade jag lite på rean.
Alltid något, och mamsen betalade



Jeansen på bilden var från början helt vanliga ljusblåa jeans. Redan när jag provade dom hade jag i åtanke att slita dom, och det gjorde jag.

Med hjälp av ett bra tips från issas älskling ska jag nu visa exakt hur vi gjorde.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0