En kväll på Café 60

I förrgår var ju jag , Emelie, Roya och Sara på Café 60 och jag lovade att visa min ouftit.
Tyvärr har det inte blivit så

Men jag får dra på mej dom kläderna igen någon kväll och ta kort då

Vi satt i alla fall på Café 60 i 6 timmar! Emelie gick innan oss andra och efter någon timme kom Indi, Glenn, Cricke, någon snubbe i finkläder och äckliga Vicky förbi.

Ragnar Blåst var där ett tag också



Ragnar är en uppblåsbar knulldocka för .. killar tror jag. Rätt underhållande sak

När grabbarna kom förbi med aa den där äckliga bruden som jag inte gärna nämner blev allting ännu värre. Helt ärligt, nästan pinsamt. Dom vara alltså inte helt nyktra så det förklarade saken.

En halvt oseriös "videoblogg" blev det i alla fall



Och en kort video med mina galna vänner


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Fyfan jag låter som om jag kommer från Åmål på andra klippet hahaha

2009-08-16 @ 22:19:27
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha fan vad jag diggar den sista videon, DET ÄR BRA NÄR MAN MÅR BRA!

2009-08-18 @ 17:00:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0