Stuumpan is back

Hej
Ledsen att jag har uppdaterat så dåligt den här veckan. Näst intill ingenting.
Men jag har verkligen haft fullt upp.

Det här är lite av vad som har hänt sen sist:

Tisdag: Jobbade från 10- 17.30, hem, käka, sova.

Onsdag: Var med Carre, introduktion på donken ...

Tordag: Jobbade 10-18, hem, käka, övningsköra, blogga.

Och här sitter jag nu. Hela veckan har varit ett evigt springande fram och tillbaka. Det är helt otroligt att jag inte har gått ner i vikt av allt det här.
Men igår upptäckte jag att mina fötter behöver lite vård ... tja, när gjorde jag det sist. Det var väl sist jag hade tid.... ....
Mina naglar har gått av idag också. Dom hade också behövt lite vård men det har jag inte haft tid med. Nu sitter jag här i alla fall. Tänkte att jag snart skulle fixa en kopp te och slå ihjäl den här kvällen genom att underhålla er
Vad sägs om det?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0