skor

Jag kom på att jag äntligen kan visa mina skor som jag köpte för några veckor sen. Jag har använt dom en hel del men dom ser nästan helt nya ut ändå.
Jag sprang iväg och knäppte några bilder direkt när jag kom på det, men jag vet inte vad det är med min kamera men bilderna blir inte riktigt som dom blev med min gamla kamera

Och den här kameran är ändå 2 års studier bättre. Men men, jag ska ta mej tillbaka till Elgiganten och få mej en lektion i det här tror jag, för den känns rätt mycket sämre än min förra.

Så okej, bilden blev trist men jag försökte fixa till det lite



Btw. Jag kollar Kenzas blogg rätt sällan, och ännu mer sällan kollar jag hennes skor. Men efter att jag hade köpt dom här var det rätt svårt att missa att hon har likadana. Hon köpte sina före såklart, men det var inget jag har tänkt på. Fast hon har dom i svart, det var inte helt fel det heller. Men mina vita känns mer somriga

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0