Sagan om stuumpans pizza

Hej
Förlåt att jag bara sprang ifrån er igår men så ser mina dagar tyvärr ut. Det är ett himla springande fram och tillbaka. Idag har jag också haft en minst sagt "springig" dag men tar det i nästa inlägg för jag håller på och laddar upp filmer som behövs till inläggen på youtube nu.

Så medan vi väntar på det kan jag väl berätta varför jag sprang iväg igår



Tadaa! Nej men inte bara. Jag åkte hem till Carre och så gick vi och köpte pizza till mej. Det roliga kom när jag inte orkade äta upp den.
Vi tog en kartong, som vi tog med oss hem och la i Carres kylskåp.

Dagen efter kommer jag på att jag vill ha med mej den. Anledningen var i fall det var äcklig mat i skolan eller så kunde jag få snabb middag eftersom jag hade bråttom efter skolan.

Fast visst fick jag stå ut med en del blickar idag. Vem går runt med en pizzakartong 8 på morgonen?
Kul var det också när jag satt på pendeln och det började bli fullt och jag har lagt pizzan på sätet bredvid mej. Där låg också en tidning. Och sen när det blir sådär fullt tar jag min väska och lägger i knät och typ fortsätter sms:a eller vad jag nu gjorde.
Och så kommer en kille och ba:
- Är det din?
Jag: - Nej det är inte min, du kan ta den.

Först efteråt fattade jag att hans syftade på pizzakartongen och inte tidningen. Jag hade såklart glömt pizzan. Det är ju inte direkt varje dag man går runt med en sån.
Det var en av dom första konstiga blickarna jag fick idag

Sne var det ju Roya på tuben också. Hennes första mening idag var väl något i stil med:
- Varför i helvete går du runt med en pizzakartong?

Nog om den jävla pizzan haha Som sagt så väntar jag på att klippen ska bli klara men youtube tar ju tyvärr sin tid.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0