Orala ställningar

Innan jag går och lägger mej tänkte jag tipsa om nästa sexställning.
Mitt projekt med ställningarna är snart klart. Herregud jag har snart hållt på i ett år med det där

Anyway.. jag springer vidare. Och nu är det sorgligt nog slut på ställningar bakifrån.

Vi går vidare till:

Orala ställningar

En undersökning som gjordes på gatorna i New York visade vilken ställning som är människors favoritställning. Oralsex kom på en förvånandsvärd förstaplats! Tjej eller kille spelar ingen roll, vi älskar allihop att luta oss tillbaka och bara ta emot.

För tjejer handlar det framför allt om att stimuleringen under oralsex ofta leder till härliga orgasmer eftersom knappen får så mycket uppmärksamhet.

När en senare undersökning frågade folk vad deras favoritställning inom oralsex var hade de flesta inget svar. Det beror på att vi ofta tror att de bara finns ett sätt att göra det på, vilket är helt jävla fel. Förutom simpla ställningar som 69an, så finns det flera sätt som man kan utföra oralsex på som varierar vinkel och tillgänglighet. Nu ska jag visa några av dom mest populära


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0