Ny kamera

Hej
Idag kom Carre hem till Sverige igen, om ett tag ska vi träffas så det blir ett snabbt inlägg nu.
Det käns konstigt att han är tillbaka igen efter så lång tid.

Men okej.. jag har bra nyheter!!

Jag har äntligen köpt min äskade kamera! ! !  
Det är en Canon Ixus 95 och den är ROSA!


10 megapixel, grym zoom, flera olika inställningar osv osv.
Och eftersom det är en Canon så kan jag den redan


Den här finns även i andra färger



Den är billigaste på Elgiganten. Där kostade den ungefär 1800 och med försäkring 2200.
Inte alltför dyr och den är ritigt bra så jag är nöjd

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Jag tkr du ska slänga upp dina underbara videoinlägg HAHAH

2009-08-09 @ 15:43:13
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0