Letar ny kamera

Hej
Nu är jag tillbaka igen. Den här kvällen har mest gått åt till att leta efter ne billig kamera. Jagvill ha en likadan som jag hade innan för den var riktigt bra och precis lagom avancerad för mej. Dessutom hade den ett sånt pris som gör att man inte gråter floder när den går sönder.
Nu är jag alltså ute efter att hitta en likadan, helst billigare. Det har varit rätt svårt så tillslut landade jag in på Blocket och Tradera. På Tradera hittade jag faktiskt en precis likadan som jag hade förut och den liggen på 700 och kommer antagligen bli dyrare. Det svider, för jag vet att det där kunde bli ett par nya skor. Men jag är ju som sagt beroende av en kamera.

Såhär der den ut i alla fall

Canon ixus 70 Digitalkamera


Kan säga helt ärligt att det inte hade gjort mej något om den var rosa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0