Jeansleggings!

Den 3:e och sista shoppingrundan var med ingen mindre än Roya .
Det var rätt härligt att äntligen gå ut med henne i en klädaffär för helt ärligt började jag fundera på om hon syr sina kläder själv. På ett år har jag nämligen inte varit inne i en klädaffär med henne en enda gång. Det är rätt imponerande.
Men nu har jag faktiskt fått det lite halvt bekräftat för mej att hennes kläder är köpta i helt vanliga äffärer .

Jag och Roya var med varandra i måndags tror jag. Det var inte meningen att vi skulle shoppa, men av någon konstig anledning hamnade vi på Vero moda.

Där köpte jag dom här snygga jeansleggingsarna, nästan helt identiska med vanliga jeans! Nu är bilderna i och försej rätt dåliga men jag funderar på att ha dom på mej imorgon och då få ni förhoppningsvis bättre bilder



Herregud bilderna är ju värre än jag trodde
Jag lovar att dom är skitsnygga på!

Är du som jag:
1 Är bakfickor ett måste?
2. Tycker du att det är as fult med tjejer som har leggings och inget längre plagg över utan går runt och visar röven med ett förjävla fult streck mitt i allat?
3. Tycker du att det är fult med "jeansleggings" som inte alls ser ut som jeans?

Då har jag hittat dom perfekta grejerna för dej! ! !
Bra pris, tighta, man får snygg rumpa, otroligt lika vanliga jeans, bakfickor, MYCKET MYCKET SNYGGA!

Imorgon får ni bilder på hur dom ser ut på, om jag har dom vill säga .

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0