Idag

Nu släpper vi det och börjar om

Hej alla
Jag kom hem för typ en timme sen. Jag sov hos Carre inatt, så det blev inte så mycket bloggnade igår. Först och främst så vaknade jag, Sara och Roya vid runt 13 av att pappa ringde. Sen gick vi ut och solade och efter det åkte jag hem till Carre.
Vi gjorde hemmagjort pizza... igen. Usch jag äter för mycket hemmagjord pizza
Sen tog vi en lång kvällspromenad i regnet.

Nu är jag jag i alla fall hemma igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Är bara allämt seg och trött

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0