Hjälp stuumpan

Jag har fattat att min design ser jävligt olika ut hos alla och det verkar som att den enda som ser helt rätt ut är på min
lap

Headern är i alla fall rätt men bakgrunden är konstig.

Så här ska den se ut egentligen:



"Det underlättar att vara lite knäpp" ska stå på vänster sida om allt och "stuumpan" ska stå på höger sida.

Är det någon som ser det så? Snälla hjälp mej skriv bara en snabb kommentar och säg om ni ser det såhär annars får jag börja kolla runt vad felet är

Hoppas ni hjälper mej nu

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: m

Jag ser det rätta !:)

2009-08-25 @ 18:30:34
Postat av: saaaaaaraaa

nu funkar det på min data med ;) <3

2009-08-25 @ 22:09:08
Postat av: Anonym

jag ser rätt, men jag har också laptop

2009-08-26 @ 20:21:44
Postat av: therese

jag ser rätt :)

2009-08-26 @ 21:36:22
URL: http://tsundin.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0