Hemmagjord kebabpizza

Nog med shopping och back to life.

Härom kvällen hade jag en jävligt mysig kväll med Carre faktiskt.
Jag hade jobbat hela dagen så jag var lite lgaom trött och rätt hungrig. Men jag var ändå på bra humör.
WHY?

Jo för jag fick samma dag ett jobb!!

Nu blir ni försås förvirrade. Jag jobbade och blev lycklig för att jag fick ett jobb samma dag..
Tja, det är faktiskt lite komplicerat. Men man måste skilja på orden "jobb" och "jobb" i den meningen.

Hur som helst var jag glad, riktigt jävla glad faktiskt.
Vi åkte hem till mej och sen bestämde vi oss för att göra hemmagjord kebabpizza.

Förlåt att jag använder ett fult språk. Men fy helvete vad god den blev!
Pappa har köpt hem båda två kebabsåserna som man får på pizzerior. Fast dom som han har köpt är förmoldigen finare.

Såhär blev pizzan i alla fall







Vi tog våra pixxabitar och gick ner till mitt halvfärdiga rumt och kollade på BECK. Nummer 17- Skarpt läge var en av dom han inte hade sett. Jag gillar i och försej den så det var inga problem.





Naaw han är så nöjd med sin tatuering.

Tillbaka till pizzan  Den vill jag prata mer om
Nej men jag är bara så faschinerad över att alla, inklusive jag, tror att det tar sån himla tid att göra men det gick jävligt snabbt.
Receptet vi använde skrev jag i 6:an å hemkunskapen så jag har inte använt det sen dess och hade glömt hur bra det var.

Vill någon göra hemmagjord pizza och vill ha ett riktigt bra recept?
Skriv en liten kommentar så skriver jag recepter i ett inlägg

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0