Hemma och trött

Hej
Nu har jag precis duschat och sitter helt död här efter ännu en dag på jobbet. Imorgon är jag i alla fall ledig
då ska jag och Sara typ göra en picknick . Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Känner att jag verkligen behöver det och min fina uniform måste tvättas och så tänkte jag försöka mej på att göra en ny design. Vet inte riktigt vad ni kommer tycka om min idé men den kommer med all säkerhet att synas... om jag kör på det vill säga.

Bloggar igen om en stund

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: stine/sofame

SVAR: haha, jo, tänk att du frågar XD de är inget speciellt, de var bara de att om man blåste i vasen (de som vattnet är i, är faktiskt en vas) så blev de bubblor och de va de jag ville fånga på bild :)

2009-08-22 @ 22:34:46
URL: http://sofame.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej, gillar din blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-08-23 @ 14:24:10
URL: http://www.minnies.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0