Hemma med nya skor

Hej
Nu är jag hemma igen. Och guess what! Jag har mina älskade skor i en låda i en påse (haha box in bag) precis brevd mej. Men fan jag kan ju inte ta kort på dom och visa för att min jävla kamera är trasig

Ingen bra kod när man bloggar då är man ju beroende av den där manicken

Men hur som helst ska jag göra mitt bästa för att underhålla er ändå

Tänkte börja jobba på en ny design också. Vad tycker ni förresten om mina nya rubriker?

Jag bloggar om en stund igen nu ska jag käka och mysa lite med en riktigt skön brudfilm eller något.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0