Godnatt

Sådär. Nu har jag uppdaterat för en hel vecka... Jag vet att ni hatar när jag klick-bloggar.
Först kommer ingenting och sen kommer allt på en gång. Jag hatar det också för jag har precis suttit i 4 timmar i streck och typ bara bloggat. Nästan.

Men men. Jag ska försöka hålla ett bättre tempo med bloggandet så man slipper det där. Jag brukar vara rätt duktig men det är svårt när man är med Carre för han blir så jävla sur om jag vill sitta i typ en halvtimme och blogga lite.

Nu tänkte jag i alla fall gå och lägga mej om ett tag. Tänkte att jag kanske förtjänar lite sömn efter allt skrivande ikväll.






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Nu är det dax att köra igång en liten blondiepower, jag har valt ut 8 stycken kända blondinbloggar och Nu är det upp till er vilken som är bäst! så rösta på nr eller namn på vilken blogg du helst läser och varför du läser just denna bloggen och kommenterar vilken blogg du röstar på

2009-08-14 @ 14:21:19
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com
Postat av: Roofius

din vovve?

2009-08-15 @ 00:13:04
URL: http://www.roofius.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0