Fullt upp

Hej
Mitt liv just nu heter jobb.. jobb och ... jobb. Tja och Carre. All min fritid går till honom just nu.

Som ni ser uppdaterar jag inte bloggen alls. Jättetråkigt men tyvärr är det så det är just nu

Idag började jag jobba 11.30 och slutade 14.30. Efter det satt jag och vilade ett tag med två från jobbet och efter det var det direkt hem till mamma, laga mina träningsbyxor och direkt hem till pappa. Nu sitter jag här, helt slut. Och jag vet inte vart jag ska få energi att träna ifrån.
Om en stund ska jag springa vidare till min första träning efter ett långt sommarlov.
Fan det märks att sommaren börjar ta slut. Träningen börjar, det innebär att skolan snart börjar.

Hur ska jag hinna med allt!? ?! ?! ?!

Ska försöka göra en ny design så fort som möjligt också.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0