Fjärilen




Fjärilen kan utföras antigen stående eller på knä. Tjejen ligger på rygg med benen upp över sin killes axlar på kanten av sängen eller soffan (eller vad det än är son ni hittar i bra höjd!). Den här ställningen gör det enkelt för killen att röra sig ordentligt, så ett snabbt tempo är inga problem.


Fjärilen



Loveugars betyg  (0-5)

För tjejer
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0,5
Njutning: 3,5


För killar

Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0
jutning: 5


För båda

Intimitet: 4
Penetrationsdjup: 5
Penetrationsrörlighet: 5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

WOOOOOHO du la upp min absoluta favoställning!!! :D:D

2009-08-26 @ 23:32:24
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: elin

det där är min absoluta favoritställning, förutom att vi inte har använt oss av en höjd om man säger så, men det borde ju va ännu bättre. Att vi inte har tänkt på det... ^^

2010-03-26 @ 21:21:48
URL: http://elonslife.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0