69:an




Dom allra flesta lär ha hört talas om 69:an och förmodligen testat på den också. Men om du bara har hört talas om den, men inte riktigt vet vad det faktiskt innebär, så kommer du lära dig något nu! Det här brukar anses som den bästa av alla orala ställningar, eftersom den ger båda parter möjlighet att stimulera varandra samtidigt. Den är alltså den bästa orala ställningen om man gillar att få samtidigt som man ger. Många kan ju uppleva det som svårt att njuta om man ska "jobba" själv samtidigt som man ska njuta.


  

69:an


69:an går enkelt till så att den ena parten ligger helt på rygg och den andra ovanpå och upp och ner. Ni kan båda vara på topp, men tänk på att det är väldigt svårt att suga av en kille när man ligger under. Mycket enkel ställning

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Victoria

Vad ska du köpa för kamera? :)

2009-08-07 @ 00:05:43
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: T I L D E

sv: aj då! joh jag mår bra :)

några planer för dagen?

2009-08-07 @ 00:20:18
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0