68:an




Ett mindre än den välkända 69:an, den här ställningen är en variant som inte så många känner till. Den som utför 68:an ligger ner med tjejen ovanpå sig och upp och ned. Ställningen är fantastisk för att slicka både traditionellt och i de bakre regionerna


68:an

Lägg en kudde under huvudet på den som slickar, så slipper man att man sträcker nacken eller något annat kul. Som extra plus kan man också använda händerna över hela kroppen på den som tar emot för att göra upplevelsen ännu härligare.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0