Dagens outfit

Hej
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu ska jag snart gå och käpa kebab till luch. Har varit sugen på det sen i lördags kväll så tänkte slå till nu faktiskt.
Sen ska jag gotta mej med den ett tag framför en film och om inte alltför lång tid plingar det på dörren och så stå min mam där utanför.. eller förresten, min man kan det inte vara för det vet ju alla att det är Stefan och han är i skolan.
Men min älskling då =), det låter bättre.

Innan allt det händer ska jag klämma in en outfit tänkte jag.
Såhär ser jag ut idag då

♥ Tights- H&m
♥ Långt rosa boxarlinne- Gina tricot
♥ Munkjacka- THG
♥ Skor- H&M
♥ Ringar- H&M
♥ Solglajor- H&M
♥ Skinnjacka- Hollies


Nu ska jag gå och beställa kebab
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

fan vad söta skor älskling :D

2009-04-20 @ 18:10:14
URL: http://littlemissawesome.blogg.se/
Postat av: Anonym

solbrillorna älskar jag? ;D

vart köper man dom?

2009-06-20 @ 22:33:21
URL: http://emmaisosalos.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0