1 år

Hej bloggen.
Det blir ett sent inlägg idag, eller i alla fall för att vara det första idag.
The reason.

Som ni vet, eller rättare sagt BORDE VETA, var det den 18:e igår, och ingen mindre dag än min och Carres 1års-dag.
Jag vet! Vi är inte tillsammans och då blir det inte ett år, tro mej min mamma driver med mej som fan om det..

Så här var det i alla fall.
Efter några timmars utseendesfixande och några andra små förberedelser åkte jag till Tumba för att möta Carre.
Lite efter halv 5 kom jag med mina klackar och fina korta klänning mot en smutsig kille i Östervallsjacka. Han hade precis varit och jobbat så det förta som hände när vi kom hem var att Carre hoppade in i duschen och sen satte han på sej finkläder och fixade håret. Den mannen behöver inte göra mycket för att bli snygg inte.

Efter det började vi laga mat. Tacos, eftersom det är våran traditionsrätt. Efter att vi hade ätit fick han sin present , som han förstås blev glad för eftersom det var något han velat ha så himla länge.
Vi satt och pratade en stund och sen bestämde vi oss för att kolla på filmen som jag tagit med mej. Carre visste fortfarande inte vilken det var så precis innan den skulle börja sa jag vilken det var.
Maley and me, kära läsare den måste ni bara se! Trist slut bara men annars var filmen så jävla rolig så flera gånger låg man och vred sej av skratt.  Se den!


Efter filmen var kvällen fortfarande inte slut. Vi var båda trötta, speciellt Carre, men vi tog oss upp och gick ut på en promenad. Efter att ha gått en stund kom vi till hans gamla skola. Där klättrade vi upp på ett tag och sen låg vi ett tag och kollade på stjärnorna. Inte alltför lång tid efter började jag frysa så projekt: klättra ner, påbörjades. Vi kom ner och innan vi började bege oss hemåt hoppade vi hage, det var min impulsiva idé och Care tröttnade snabbt.

Vi gick hem och när vi kom hem målade vi på varandra med chokladpennor och åt jordgubbar. Det var nog en av dom mest romantiska stunderna med Carre. Musik, levande ljus, jordgubbar , choklad och en nybäddad säng. Kan inte bli så mycket bättre.
När Carre sen var och duschade somnade jag till den lugna musiken.




Perfekt 1års-dag var det i alla fall =D

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Micha

grattis på 1 års dagen!:D

2009-04-19 @ 22:48:27
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: hastingsmoa :D

Är ni tillsammans eller inte?! Ni är ju kära !!!!! =) <3333

2009-04-20 @ 09:21:52
Postat av: hastingsmoa :D

Är ni tillsammans eller inte?! Ni är ju kära !!!!! =) <3333

2009-04-20 @ 09:21:54
Postat av: issa

Micha: tack =)

2009-04-20 @ 11:35:30
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: issa

Hastingsmoa: hehe.. det där är en jävligt svår fråga =P. Men jo, vi är nog tsm =)

Kram sötnos

2009-04-20 @ 11:36:32
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: hastingsmoa

åh vad kul, jag har verklígen undrat här nu ett tag. :) men vad bra att det blir bra alltihop. lyckatilll ihih. bra med dig annars då? kramkram

2009-04-20 @ 19:04:46
Postat av: issa

Hastingsmoa: Haha jaa komplicerat är det allt.

Kul att du är så positiv. Själv är jag nog mest rädd. Får väl se om allt verkligen blir så bra som man hoppas.

Det är väl helt okej med mej. Sliten, trött och jävligt skoltrött men annars är det väl bra. Hur är det med dej?

2009-04-21 @ 11:15:22
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: heeeeeeeeeeej

vart köper man choklad grejen???



fin blogg :D

2009-04-21 @ 12:29:33
Postat av: issa

heeeeeeeeeeej: Chokladpennorna finns att köpa på Lagerhaus. Dom finns kanske på Butriks också. pinsamt ingen mindre än min släkt äger Butriks och jag har ingen aning. Lagerhaus däremot, där vet jag att dom finns ;)

Kram

2009-04-21 @ 17:36:10
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade du mens? välkommen till mina "Menstrations och samlags kvällar" på onsdagar.

Mvh. Mats :-)

2009-04-27 @ 21:17:34
Postat av: Mats

Hade du mens? välkommen till mina "Menstrations och samlags kvällar" på onsdagar.

Mvh. Mats :-)

2009-04-27 @ 21:17:55

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0