Livat på Rålis

Åh.. jusste. När vi nu satt där passade Sara på att göra en ny videoblogg. Det var ju ett tag sen hon fick säga sina värdefulla ord.
Idag passade hon på att prata om bänkar.. Det kan ju bli precis hur intressant som helst.
För att se och höra finns det i repris precis här nedanför, bättre kan det inte bli.



Sen fick jag vara med på film lite också, som vanligt blir det totalt kaos. Jag vet jag skämmer ut mej inför hela världen genom att visa det här, men ärligt talat jag bjuder på det. Alla förtjänar att få känna lite medlidande för andra ibland =P





Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0