Dagens outfit

Hej
Till att börja med, ny design, vad tycker ni? Inte så mycket nytt men lite i alla fall men jag gjorde det i natt så vad fan kan man begära =P. Ny header kommer snart också. Ska bara klura ut vad jag ska hitta på.

Några förslag? Skicka en puss då så blir jag jätteglad =)

Det för mej genast vidare till sak nummer två,som egentligen inte alls har med saken att göra men ändå. Min älskade kamera är ju tillbaka igen, vilket innebär att stuumpan är tillbaka på banan igen ;).
Allt detta tänkte jag fira med mellis på donken till mej och dagens outfit till er =).



♥ Puss och kram jeans- Gul&Blå- 899 kronor

♥ Ljusblått långt boxarlinne- Gina tricot- 99 kronor
♥ Zip- Gina tricot- 99 kronor (ord. pris 299 kronor)
♥ Skinnjacka- Hollies- 1900 kronor
♥ Skor- Intersport- 700 kronor



Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anton

Gud vad fin du är alltså. Fattar inte hur du kan vara singel!!

2009-04-16 @ 18:37:23

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0