wanted

Jusste, kom på nu att jag hade ju lovat att berätta om bion som jag var på i söndags. Jag har haft så mycket att göra så jag har visst glömt det. Men fan, jag tar det nu istället ; )



I söndags var jag på bio med älsklingen. Den här gången bad (nästan på sina bara knän) att vi skulle se en actionfilm.
Så länge jag får bestämma blir det så långt ifrån action man kan komma, jag klarar helt enkelt inte av det.
Ni vet typ James Bond. Det är han mot typ 10 000 pers och han dödar alla utan en skråma. Sen har han en jätte snygg tjej med sej också, hon blir typ skjuten i armen och så dör hon, och när han sitter där vid hennes döda kropp ärdet någon av dom som han dödat som fortdarande lever, och som lyckas skjuta honom i huvudet eller hjärtat eller något. Men James Bond ställer sej bara upp och känner typ ingenting. Så hävla ologiskt, därför hatar jag action.

Men Wanted, som vi såg, var faktiskt inte så. Okej, dom första 10 minutrarna kanske, men resten var faktiskt bra. Lite ologiskt på vissa ställen kanske, men inte så jävla mycket så man brydde sej om det.

Är du också en sån tjej som hatar action men gärna vill göra din kille glad åtminstone en gång, se Wanted då. Det är garanterat fritt från James Bonds trekantsbrudar. Angelina Jolie är allt och vad fan det klara man ju av =P


Som vanligt hade jag med mej något konstigt till bion också. Alla satt där med sina popcorn och in kommer jag med mjölk och havrebollar. ; )

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: rebecca

söt bild på headern :) låter intressant ja, ska kolla lite;)

2008-09-16 @ 15:12:56
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: lina

Du har en otroligt fin bloggdesign , du skulle inte kunna ge mig lite tips om hur man gör ? :) hihi .

2008-09-16 @ 15:17:47
URL: http://boberglina.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, jag tänkte bara tipsa om en sida där du kan få GRATIS presentkort på Kicks :

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049



Det är busenkelt. kram!

2008-09-16 @ 15:19:29
URL: http://Http://malinsvenssoon.blogg.se
Postat av: lina

Hihi okej då vet jag . :)

Jag vet nämligen hur man ändrar och så där men det är bara så jobbigt att hålla på med alla kodmallar och sånt . :/ så skulle se om de fanns nåt lättare , photoshop hade jag ingen aning om . De får jag ta och testa . Tack så mycket iallafall . Pusspuss '

2008-09-16 @ 15:28:06
URL: http://boberglina.blogg.se/
Postat av: Nicole

guuud, va den filmen är bra! jag såg den i Portugal för 3 mån. Men endå bra.. man blir ju lite sur.. i mitten av filmen :)

2008-09-21 @ 21:16:51
URL: http://nich.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0