vem är horan?

Hittade en grymt bra liten text på internet. Måste bara lägga in den. Läs den! 2 minuter kan man lägga ner av sitt liv, för att läsa några stora sanningar..




Om en kille ägnar sina vakna timmar åt att hänga på gymmet är han stark och macho. Är han snygg och attraktiv är han en populär lirare. Om han tjänar massa stålar är han en stekare. Om han bjuder tjejerna på sprit är han generös.

Om en tjej ägnar tid åt sitt utseende är hon ytlig och fåfäng. Är hon snygg uppfattas hon som oäkta. Tjänar hon massa pengar är hon opportunistisk eller okvinnlig. Är hon populär hos killarna kallas hon slampa. Om hon tar emot gratis drinkar från killar på Stureplan kallas hon drinkluder.

Om en kille drar hem en massa tjejer för natten är han värsta playern. Lyckas han dra hem flera tjejer samtidigt är han kung. Om han knullar brudarna brutalt visar han på stake och manlighet. Om han beskylls för våldtäckt har han blivit lurad.

Om en tjej har flera one night stands är hon en madrass. Skulle hon ha sex med flera män samtidigt är hon en hora. Om hon vill knulla passionerat förtjänar hon våld och förnedring. Om hon skulle säga att hon blivit våldtagen får hon skylla sig själv.

Tjejer är som i porrfilm. Duktiga akrobater, kåta och villiga. De är ständigt orgasmerande. De kan tas i alla ställningar och av hur många killar som helst, gärna samtidigt. De är värre än djuren i vildmarksdjungeln. De söker efter sexuell experimentering. De gillar fjärrkontroller, flaskor och biljardkö uppträngda i vagina och anal. Gärna hårt och länge. Uppstår skador, blödningar och skakningar likt epileptiska anfall, beror det på sexlekens klimax. Om kvinnorna skriker för sina liv, kan de tystas ned med spott, sperma och urin. Lurar de till sig samlag kan de behandlas som fnask. Går de till domstol får de förklara hur de satt sig i sin situation.

Vem är det som är horan?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0