Eesti 2008

Hej, nu är jag tillbaka från Estland. Fan vad kul vi hade, vet inte riktigt vart jag ska börja.
Tyvärr blev nog inte vistelsen i Tallinn som Carre hade tänkt sej. Jag var oerhört trött från kvällen innan så jag varken såg eller betedde mej tiptop precis. Carre var jättebesviken men jag fattar inte varför.
Vi träffade hans släktingar och dom var väl medvetna om vad vi hade gjort kvällen innan, och normala människor har full förståelse då. Men Carre klagade som fan på att jag inte såg glad ut och att jag inte var med... Jättelätt att vara med när man inte kan estniska. David, som också var med, gick också bara med och såg inte heller glad ut men inte fan fick han något skit från min kille...

Så okej, Tallinn kunde varit bättre, men fan va kul det var på båten. Jag tänker inte blotta för mycket över internet för det kan ge helt fel bild av allt.
Men första dagen, d.v.s. på torsdagen var jag så jävla trött så jag höll på att somna vid middagen. Men av "respekt" för Carre höll jag mej vaken istället för att passa på att sova några timmar innan allt kul skulle börja.

Båda kvällarna och nätterna på båten bestod av dans på nattklubben. Det var seriöst länge sen jag var så glad och det tror jag att Carre såg. Han verkade rätt nöjd i alla fall..
Den andra kvällen skrev Carre stort över hela min arm:
Ma armastan sind kallike
ovanför det stod det Carre och på andra armen upptagen.
Han var trött på att hela tiden behöva säga till folk att sluta stanna och snacka med mej, men vad fan är på kryssning är man väl social mot allt och alla. Det gick bra i alla fall =)
Jusste Ma armastand sind kallike betyder föresten jag älskar dej älskling på estniska, för den som vill veta.

Nu tänkte jag väl visa lite bilder, precis som jag alltid gör när jag och Carre har varit ute på något kul:



På terminalen



Carres öl



Min Smirnoff ice



Första drinkarna



mums



Alla som fylde år fick en flaska champagne utom Carre som fick en flaska choklad =P



Jag och älsklingen



vårat bord



Min orgasm





Jäger




Jag och Maili




Me dancing




Glad




Jag och älsklingen på deck



Carrs moderna konst




Jag gör mej i ordning för kvällens roliga timmar



Eesti !



Vi på deck



Jag och älsklingen


Det var det
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0